Cassandra time♥

Idag var det först Konfirmation information i kyrkan, kom i samma grupp som bla. Cassandra, Sandra och Ebba :))
Efter kyrkan var jag, pappa och Cassandra i byn och köpte glass, mums, har inte ätit glass nu på väldigt...länge ;P
Sen iallafall så följde Cassandra med mig hem, vi var typ ute hela tiden, ioch med att det är så sjukt varmt ute, haha nästan lite för varmt xD
Här kommer bilder från idag =)


Havreflarn                  Chokladbollar            Klddkaka

När vi skulle baka havreflarnen och kladdkakan (jag bakade havreflarn och Cassandra bakade kladdkaka) behövde vi mjöl, hade precis så att det räkte till båda kakorna, jag behövde bara 1 msk och Cassandra behövde 1 1/2 dl, hehe så iallafall så hade jag mätt upp en msk mjöl och ställt den bredvid min skål, men SÅKLART så hade Cassandra så brottom att ta msk måttet till att mäta upp kakao med, så allt mjöl som var där spillde hon på sig själv och golvet. Haha men som tur var kom pappa och tog fram lite mjöl till som vi inte såg, puh, annars hade vi inte haft mjöl i havreflarnen ;o

Här kommer bilder från när vi fikar =)





Hade typ bara dom bilderna på oss när vi fikade ;p
Men här kommer fler från när vi hoppar studsmatta och lite andra bilder =)


Haha när jag försöker hoppa upp i luften xD

Snyggt Cassandra! ;))

Haha ser helt konstig ut på bilden xD

Cassandra ;))

Jag äter plommon xP

Cassandra gungar ;))

Cassandra har fixat mitt hår och det blev jätte bra! ;))



Innan Cassandra skulle hem..

Ja det var nog allt från mej och Cassandra, hehe ;))

Kram Hanna♥

Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

Vinnaren av min veckans blogg har blivit framröstad nu, gå in och se om det var du som vann! :)

2009-09-20 @ 20:45:37
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0