Fredag ♥

Äntligen fredag! =)
Har varit i stallet eftersen jag kom hem från skolan, varit där sedan kl.4, skulle hjälpa till med knatte ridning för nybörjare.. Sen iallafall så cyklade jag hem vid kl. 8 tror jag, för jag skulle äta, och kolla på idol.. =D
Egentligen skulle jag och Ebba vara idag men det blev inget.. det blev försent och så kunde ingen av oss för jag ska upp tidigt imorgon och vara funktionär i ridhuset för en stor-häst tävling, som håller på hela helgen.. Kommer nog bli kul (;
Freedagsmyys (;


XoXo Happysmiiile♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är dags för campingtur.... :)

Fin bild Hanna! :D

2009-09-11 @ 23:02:53
URL: http://singingash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0