Lördag♥

Igår, Fredag, var jag i stallet hela dagen efter skolan och typ fixade lite grann, sen vid typ kl.9 stack jag och Viola hem till henne och hämtade "sova över grejer" för vi skulle sova över hos mej :)
Sen iallafall så var vi typ uppe till kl.1 haha och snackade lite tjejsnack (a, hehe.
Vi skulle typ upp vid kl 9 ;o för att vi skulle ner till stallet och fixa till bytesmarknad, jag och Moa skulle sälja läder tvål och lite sånt. Jag köpte faktiskt lite grejer, en tävlings kavaj, (ska börja tävla dressyr på ute tävlingar), svarta handskar, 3 olika träns delar, en tävlingsjacka som jag ska ha när jag ska tävla hoppning, gummiband till att fixa hästen med, hårnät (till håret när jag tävlar), kommer faktiskt inte på nått mer som jag köpte..
Menmen, sen skulle jag hinna hem till kl.3, mamma fyllde år 21september så vi har kalas idag för henne, så gästerna kom vid kl.3 och jag skulle hinna duscha och byta kläder och sånt ;o
Alla gästerna har typ åkt hem nu förrutom mobror och hans tjej..

Kram Hanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0