Skolfoto 14september ♥

Tog skolfoto i måndags, han inte vara inne på bloggen då (skulle rida och göra hur mkt som helst). Men iallafall, alla tjejerna i klassen(och jag) hade fullt upp att smika sig innan vi skulle ta foto, man vill ju se bra ut ;P. Jag som alltid får sitta ner när det är skolfoto men detta året ville jag så jätte gärna stå bakom dom som sitter ner, men i och med att jag är så liten(?) så fick jag ju såklart sitta ner. Menmen.. klass fotot blir nog väldigt bra i år tror jag ;D
Sen skulle vi ta enskillda foton också, jag brukar alltid få börja ta foto ioch med att jag står först på klass listan, men i år slapp jag hehe, men iallafall, jag tog två bilder hehe blev inte alls bra på det första, jag typ gapade ;o men jag fick ta ett till foto, som blev mycket bättre än det första, där hade jag iallafall inte öppen mun xD
Men vi får väl se hur det blir ;p.

XoXo Happysmiiile♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0