Studiedag 23september♥

Hade inte tiden att logga in igår, jag och cassandra och Moa var i stan hela dagen..
Efter det att vi kom hem skulle jag och Moa gå ner till stallet för Moa skulle rida och jag skulle fixa saker till Syster Yster, sen skulle vi kolla på hoppträning, och bli bjudna på kladdkaka bara för att Steffi hade ramlat av förra gången, vi var typ nere i stallet till kl. 20.45 eller nått ;o Men iallafall, när vi kom hem så kollade vi de sista 15 minuterna på idol, sen efter att det var slut skulle vi göra läxa =/ Så jag hann  inte blogga igår.. ;p

Köpte: En rosa kortärmad stickad tröja, jeans tights, svart fluffig (?) tröja (långärmad), hårband och inte mkt mer.. Ska förmodligen snart iväg med Ebba och shoppa också, får se när det blir xD
har ingen bra bild på kläderna som vi köpte så jag lägger in bilder någon annan dag ;)

Ska se på idol nu..:)

Kram Hanna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0